Saving money and shit like that

 
I miss this place and these chicks
 
Nu när hösten närmare sig så saknar man allt det man gjorde i våras. Det är nu som det faktiskt börja sjunka in att jag har tagit studenten och inte kommer träffa mina underbara klasskompisar varje dag. Vissa dagar va dom lite för mycket (too much drama) men i det stora hela så var det bra gäng som man trivdes med. Nu drar alla åt olika håll, vissa ska resa, endel ska jobba, endel ska plugga och någon åker hem till sin hemstad. Samtidigt som det känns sorgligt att vi troligtvis aldrig kommer att vara tillsammans allihop igen så är det väldigt skönt med en nystart.
 
Just nu är jag pinsamt nervös inför min skolstart, men pluggar jag hårt så ska jag nog skippa några större fjaskon. Det blir ju alltid vad man gör saker till så jag hoppas på en bra klass och ska försöka bidra med det jag kan. Ska bli roligt att träffa alla och förhoppningsvis kommer vi att komma överens. Så småningom hittar jag förhoppnings en lägenhet (där jag kan ta med min hund kanske) som jag är på jakt efter. Jag var inne på ett studentrum ett tag men efter lite funderingar så har jag kommit fram till att jag vill ha mitt eget lilla place. Kalla mig loner men jag vill ha mitt space och det är ju faktiskt inte något fel med det. Det blir nog bra det här, när man väl kommit in i studielunken igen. Och pendlandet..
1 Jenny:

skriven

Vilka härliga bilder :D

2 Angelica:

skriven

Skulle nog aldrig klara av att bo i exempelvis studentrum eller korridor. Skulle helt enkelt inte orka. Jag träffar gärna människor, men behöver någonstans att dra mig undan när jag känner att jag vill eller när det behövs :) Läckra bilder förresten!

Svar: Jag har också känt lite så förut men i och med att jag har egen toa och dusch så fick det mig på andra tankar. Jag är lite av en loner (haha) så jag behöver träna min sociala förmåga... Haha! Det är bara sju i min länga och rummen är i princip som en lägenhet så det blir nog bra för mig :)
Tack :D
Amanda

Kommentera här: