We danced with monsters through the night

 
 
Snacka om frukostdröm... Laktofri yoghurt, choklad-jordnötsmör, hallon och en puffad questbar ala Rasberry white chocolate ♥ 


Då var det fredag, jag sitter i köket och lyssnar på american autors, en ny favorit. Deras låt best day of my life är den som jag förknippar mest med studenten, det blir bara glada tankar när man hör den. Believer är också otroligt bra så den spelar jag sönder, som jag gör med alla nya bra låtar. Under morgonen har jag stekt bananpannkakor och kikat på ett avsnitt av finding Carter, helt klart en ny favoritserie! Den borde ni helt klart titta på. Förutom det så har jag kikat lite på en budget och om jag kommer kunna hålla den som jag har tänkt så kommer jag att ligga ordentligt på + vilket gör att jag kan sänka mitt lån så länge jag bor i korridor. För jo, det är så att mina kontrakt är påväg och nästa vecka åker jag dit för att hämta mina nycklar. Galet spännande! Okej nu är det dags att sätta på kläder och gå en sväng med hundarna innan mamma kommer hem. Ha en bra dag hörni ♥

Kommentera här: