Ny vecka

Måndags fräsh osv
 
Känns ganska så skönt med en ny vecka, trots att det är måndag. Idag så har jag fortfarande inte kommit iväg till skolan då vi jobbar hemifrån på två lektioner, alltså sitter jag just nu med näsan i naturkunskapsboken. Har så dåligt samvete över det ämnet då jag skrivit F på två prov i rad med skrev B på ett av omproven. Så går det när man går samhäll och måste göra en tidning ;) Denna veckan blir det i alla fall fullt upp eftersom att jag flyttar på fredag (!!) och därför är lite "långledig". Annars så har jag inte så mycket mer än massor med plugg på G. Ska se om jag kan försöka ta mig ut till stallet någon dag och bara andas lite hästlukt, imorgon är det ju tre veckor sedan jag var i stallet senast. Saknar hästarna så himla mycket! Har ju fortfarande ganska ont i foten men har gick två promenader igår utan några större problem, lite ont får det ju göra liksom. Ne nu får jag återgå till naturkunskapen innan jag äter lite lunch och tar bilen till skolan. Ha en bra dag!

Kommentera här: