Min öde ö

 
Känns som att jag bor på en öde ö med min mamma och våra hundar. Jag har inte växt upp här, inte gått i skolan här eller jobbat här. Mitt kontaktnät i Götene sträcker sig ut till två personer. När man är arbetslös, bor med sin ensamstående mamma så har man heller inte råd att åka någonstans eftersom att pengarna går till hyra, mat och andra livsnödvändiga saker. Sitter här hemma, tränar ibland men för det mesta gör jag ingenting alls. Kanske klipper gräset ibland, bakar något eller städar. Det här är min personliga öde ö.


Torsdag, det regnar och jag ser på serier. Fortfarande förkyld men har ändå börjat träna för att jag inte ska bli tokig. Har en sådan där dag när allt känns värdelöst och allt man vill är att bara gå och lägga sig och sova tills nästa dag. Jag antar att det är okej att ha sådana dagar också. Hoppas ni har en roligare dag än jag och att ni hittar på något kul. Har ni jobb så var tacksamma för det, finns inget värre än att bara gå hemma.
1 Rebecca Wahl:

skriven

Hej Amanda! Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, man måste ha sina jobbiga stunder för det ska komma bra stunder i livet. Ibland känner man sig inte hemma osv, men kämpa på. Det kommer bli bättre. Kram! Hoppas du har det bra efter studenten!

Kommentera här: