When I met you in the summer

Smoothie bowl ♥
 
Vaknade upp vid tjugo över åtta denna fredag, precis som alla andra dagar. Slängde ihop denna kladdiga skapelse till frukost (banan-hallon smoothie, nektarin, egengjord granola och lite nyttig chokladsås) men gjorde misstaget att ta icke laktosfri yoghurt precis som jag gjorde igår eftermiddag så nu får jag sota för det. Nämligen listat ut att jag är känslig mot laktos vilket verkligen suger eftersom jag är en Ben and jerry's lover for life. Men jag få väl offra mig ibland och ät det ändå, eller äta laktas tabletter då, haha. Okej nog om det. Nu ska jag ta tag i livet, gå ut med hundarna och börja diska vårt berg i köket. Har massor med tråkiga att göra idag men det är väl bara och bita ihop helt enkelt. Hoppas ni får en bra dag ♥
1 william:

skriven

mums :D

Kommentera här: