A day, a week and a little more time

 
Bananglass med questbar
 
1 fryst eko banan
0,5 dl kesella
 
1 questbar 
 
Mixa den frysta bananen med kesellan. Skär baren i bitar och blanda ner i glassen. Ät!

Började denna dag med att försova mig en timme. Som tur är så går jag alltid upp så att jag hinner äta i lugn och ro när jag har sovmorgon så behöver bara stressa lite. Jag har dock gått runt som en zombie hela dagen och bara längtat hem till min säng hela dagen. Nu sitter jag i soffan och är sugen på något, som vanligt, men jag är för trött för att orka bry mig. Dagen i skolan var lugn i alla fall. Lite mentorstid, glass efter gympan och lite meningslös graf-lektion där man mest chillade. Efter skolan tog jag bussen in till Skövde och gick på stan med min syster för att kolla på balklänningar men hittade inget roligt. Nu har jag i alla fall bestämt mig för den jag provade först och så får jag hoppas på att jag inte gått upp i vikt, haha. Shit, det är så mycket på g just nu att jag knappt hänger med i svängarna!

Kommentera här: