At my new computer

 
 
Fick för mig att cykla till Hällekis igår (ca 1,5 mil) och ta kort. Sen hittade jag inget bra ställe så cyklade vidare upp på Kinnekulle och vidare i en oändlighet.Jag var borta i tre och en halv timme, tror att det blev närmare 4 mil... Fråga mig inte hur jag orkar!

Känslan när man går till posten och hämtar ut sin första egna dator. Tidigare har jag bara använt familjens dator och sedan har jag ju haft en skoldator i tre år så dett är min första helt egna. Känns lite konstigt att jag har en helt egen...Än så länge är jag nöjd i alla fall även fast det är lite förvirrande med ett annorlunda tangent bord och att ha windows 8, haha :) 
 
Min eftermiddag kommer väl spenderas med att försöka lära känna min nya dator nu då men ska även ge mig ut på en löprunda och gå en kvällspromenad med mamma och vovvarna. Det är så jäkla gött att inte behöva tänka på skoluppgifter och liknande utan att baa kunna va. Nu har jag gjort det jag kunnat och det finns ingen återvändo nu. Både lite läskigt och härligt! 

Kommentera här: