"Cuz you're a sky full of start, i'm gonna give you my heart"

 
Chokladgröt
 
1 dl havregryn
1/2 mosad banan
1 msk kakao
2 dl valfri mjölk 
 
Mosa bananen och blanda ihop med alla andra ingredienserna i en kastrull. Koka upp medan du rör om på ganska hög värme tills du har en bra konsistens. Ät med tex skivad banan och jordnötsmör!
 

Godmorgon! Startade min dag med chokladgröten ovan, första gången som jag faktisk lyckas med den. Senast så provade jag att göra i micro och det gick inget vidare, kastrull ska de va! För mig blir detta ännu en lugn dag som sjukling. Förhoppningsvis är jag så pass bra att jag kan börja träna lite imorgon. Saknar att ha ett syfte och inte bara gå runt och söla hela dagarna för det blir man ju galen utav även fast man är sjuk. Men jag är ju inte ensam i alla fall, verkar som de flesta studenter är sjuka de med. Jaja, nu ska jag se på Smallville (börjat kolla om den for some reason) men får inte glömma att jag ska se på Orphan Black också. Ni glömmer väl inte att Teen Wolf börjar på tisdag också va?!

Kommentera här: