Låt mig vara din soldat

 
 
Vaniljkesokvarg, hallon och blåbär, questpuffar på Questbar chocolate chip cookie dough
 
Questpuffs är nog bland det godaste jag någonsin ätit, jesus va gott det var! Väldigt mättande också, plötsligt orkade man inte en hel bar på en gång. Ska helt klart toppa gröten med de sista imorgon bitti. Sedan blir det ju lite fastföda paus för jag spänner tandställning imorgon eftermiddag. Blir soppa, smoothies och banan-glass ett par dagar.. Idag väntar ännu en ganska lugn dag. Ska köra ett benpass senare (övertalat mig själv att ta det lugnt så jag blir av med min hosta) och ska på ett litet möte i eftermiddag annars blir det ännu en tråk-dag utan några direkta måsten, tyvärr.
 

Jag beställer mina questbars från iherb.com. Det är ett pålitligt företag som säljer hälsokost och en hel del annat för väldigt bra priser. Paketen skickas från USA, man behöver inte betala tull om man följer instruktionerna vilket är väldigt tydligt i kassan. Transport utan tracking kostar ca 25 kronor och tar då ungefär 10 dagar. Iherb är verkligen inget att vara rädd för, tro mig jag beställer aldrig på internet i vanliga fall för jag är så rädd att det ska bli fel. Bestämmer ni er för att beställa får ni gärna använda min rabattkod VWQ252 som ger er 10% rabatt vi er första beställning. 

Kommentera här: