Om 8 dagar är det min tur

Bilder från snart ett år sedan
 
Jag kan knappt fatta att jag tar studenten nästa fredag, känns helt overkligt. Det är verkligen med skräckblandad förtjusning som den där dagen kommer närmare och närmare. Den dagen kommer bli så sjukt fullspäckad med roliga grejer (när man går på Sveriges äldsta skola så finns det ju vissa traditioner) och så rolig, hoppas jag ;) Nu är man äntligen snart framme vid målet, men först ska man beta av bland annat tältning i botan och brunsbovandring innan dagen D. Längtar!!
1 ♫♪ sandra:

skriven

åh njuut nu av sista tiden och studenten :D

Svar: Haha det ska jag :D
Amanda

2 Julia ♥:

skriven

Jätte fin blogg!
Kika gärna in i min blogg ♥

Svar: Tack så mycket :>
Amanda

3 ida foto. ♛:

skriven

åh så himla kul! :DD

Svar: Jaaaa :D:D
Amanda

4 Josäfin Andersson :

skriven

HAHA fan vilken skön (den längst ner) !!
- TAGGA TAGGA TAGGA

Svar: JAAA TAGGAAAA!!!
Amanda

Kommentera här: