Sveriges nationaldag

 
God morgon! Jag har varit vaken sedan åtta och började min dag med att baka rågscones, något som jag aldrig gör i vanliga fall. Gott var det och kul med något annorlunda. Idag har jag bara två saker på agendan föutom att träna; klippa gräset och diska. Sådär lagom kul men det är smällar man får ta. Jag är jätte trött så det blir väl en ganska så lugn dag för övrigt. Det är skönt med sådana också!
1 Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]:

skriven

Va gott det där ser ut :) Jag älskar scones!!

Svar: Ja de var faktiskt ännu godare än vad mindes :D
Amanda

2 Emma Grann Fotografi:

skriven

Åh vad gott det ser ut!! :)

Svar: Jaa, det är mitt nya frukost-beroende ;)
Amanda

3 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Det där såg riktigt gott ut :)

Svar: Mitt nya frukostberoende kan man väl säga, haha :)
Amanda

4 Moa:

skriven

Mums!

Svar: :D
Amanda

5 Mirjam Wallmark:

skriven

Åh vad gott! :)

Kommentera här: