Bad blogger

 
Slänger in ett snabbt hej här! Måste dra till bussen om 20 min och jag sitter fortfarande här i pyjamas, jag är alltid jätte seg på morgonen. Igår va jag och spände tandställningen så nu väntar ett par dagar av ont innan det blir som vanligt igen. Jag får panik när jag tänker på att jag har typ 3 års lidande kvar, om jag inte kan få mina tandläkare i skövde att hitta på en bättre lösning nästa vecka. Haha jag bor typ hos tandläkaren nu för tiden känns det som, eller ja alltid i olika städer men ändå. 
 
Idag blir det massor med pluggande för att jag ska kunna komma ikapp allt som jag ligger efter i och som måste vara klart innan jag åker till Napa nästa fredag. Har ingen panik alls över min kilometerlånga lista....
1 Sarah:

skriven

Åh vilken fin häst!!

2 Sanna:

skriven

Jag gillade till slut att ha räls och ville inte ta av den, hade den också i 3 år har jag för mig och andra typer av tandställningar också. Tänk på vad det kostat om du väntat, jag betalade 23000 för min. Smila på! :)

Svar: Haha jag med min tandläkare-skräck sedan barnsben skulle helst klara mig utan dock! Men det är den enda lösning som är riktigt bra i mitt fall så får härda ut i 2,5 år till...
Amanda

Kommentera här: