Kämpar med mina korta rundor

Bananpannkakor, choklad-jordnöt-sås och mango
 
Det är så tråkigt att vara ur form! Saknar tiden då jag sprang minst 8 km varje dag... Vilket var för ett år sedan ungefär. När man bygger upp konditionen efter en skada så känns det bara som att det inte händer ett skit och allt är bara jobbigt. Jag försöker verkligen hitta motivation men det går inget vidare de flesta dagarna. Idag kom jag iväg i alla fall och sprang ca 1,5 km, riktigt kort runda men jag fixar verkligen inte längre. Knät gjorde ont en stund men det gick över och foten kändes bra. Känns som att knät börjar rätta sig nu efter all felbelastning.
 
I övrigt så har jag beställt en klänning, för tro det eller ej så ska jag faktiskt gå på studentbalen nu i alla fall. Verkligen sista sekunden men jag hittade en enkel, fin klänning på Nelly som jag klickade hem. Jag satsar på något fint halsband och sminkning istället för strass och paljetter som alla andra ;) Nu sitter jag i alla fall och försöker skriva på min naturinlämning, och med försöker menar jag att jag inte ens har öppnat boken än...
1 Stella:

skriven

Guuuud så gott det ser ut! :D

Svar: Det var det verkligen också :D
Amanda

2 carolina willig:

skriven

Vi får ta långa skogspromenader i sommar ;-)

Har förresten sett klart teen wolf nyligen. På bara några dagar. Är lite halvt död nu när det är slut ;-)

Kommentera här: