Searching for the little black dress

Hahaha min bebis! Hon lyckas alltid visa sin vackraste sida ♥
 
Hmm, är det verkligen bara fredag idag? Känns mer som söndag. Fantastiskt att det inte stämmer om man säger så. Idag ska jag och mor ta en tripp till stan i jakt på lite kläder till Napa, jag åker ju om två veckor!!! Så jäkla taggad är jag, så vi får väl se hur mycket jag lyckas bränna idag... Nej men ärligt talat så suger jag på att shoppa eftersom att jag är en riktig sparare när det kommer till pengar. Inbiten vana sen jag hade egen häst ;) Jaja nu ska jag hoppa i duschen och sen måste jag verkligen ta tag i mina läxor/inlämningar/prov/etc i eftermiddag. Usch skolan är verkligen pest nu, men det är ju inte många veckor kvar nu som tur är.
1 Theresia:

skriven

Vilken gullig vovve :)

Kommentera här: