Making a change

Ibland så undrar man hur svårt det kan vara att låta en människa vara. Anledningen till att jag har haft min blogg nedstängd under en tid är för att jag fick reda på något som jag uppfattat som obehagligt. En person som inte är riktigt mentalt stabil har varit inne och läst här trots att jag har valt att bryta kontakten. Hen har också smutskastat en person i min närhet samtidigt som hen har pratat om hur synd det är om hen. Hur kan det vara så svårt att acceptera att en person inte vill ha med en att göra? Jag har personer som visat klart och tydligt att de inte vill ha med mig att göra, kollar jag då upp dom på nätet? Nej. Det känn som invation i privatlivet. Nu har jag i alla fall lärt mig att aldrig bli för personlig. Min lilla blogg har betytt så lite i denna lilla värld enligt mig. Även när jag hade som mest läsare när jag höll på med hästar så trodde jag att det knappt var några som läste. Man lär sig med tiden att folk läser, och man kan inte kontrollera vilka. 
 
Vad händer nu då? Jo jag fortsätter väl ändå. Skriver lite mindre detaljer och hoppas att hen kan ge fan i att läsa.
 

Kommentera här: