Med träningsvärk överallt

 
Det har varit så svårt att komma iväg till gymmet. Fick in två bra pass denna veckan i alla fall, beviset på det har jag i form av träningsvärk som gör det svårt att sätta sig ner på toaletten etc. Jag är hemma hos mamma en hel del när jag inte har föreläsningar och då kan jag ju självklart inte gymma eftersom jag inte har något gymkort här. Något som jag dock verkligen behöver komma igång med är att börja löpträna igen. Det är något som jag knappt gjort alls på ett år. Brukade älska det men nu så känner jag mest bara fyfan va jobbigt. Roligt det där, hur något man en gång älskat kan bli något som man istället hatar. Men jag ska verkligen försöka komma igång igen, tog till och med kläder för just det endamålet denna gången. Satte mig nämligen på tåget igår eftermiddag. Kände att det var bättre att göra det då istället för idag eftersom man bli så splittrad när man ska packa, åka tåg och så vidare. Man orkar inte plugga innan och heller inte efter att man kommit fram. Haha men det kan ju vara jag som är lat. 
 
Min tandställning har äntligen puttat fram mina föredetta inåtstående tänder LYCKA!
 
Idag är det i alla fall ett under att jag kom upp ur sängen alls. Fy fasen va trött jag var. Ni vet den där känslan när man faktiskt inte kommer upp för kroppen känns så galet tung att man trycks ner i sängen? Till slut så kom jag ju upp i alla fall lite efter nio. Gjorde fina bananpannkakor till frulle med äpple, kanel och jordnötsmör, kikade på första avsnittet av How to get away with murder och nu ska jag försöka slå mig ner med det politiska systemet. Låter kul va?

Kommentera här: